افتتاحیه و بازدید شرکت فناوران انرژی های سبز آویسا

افتتاحیه و بازدید شرکت فناوران انرژی های سبز آویسا

افتتاحیه و بازدید از شرکت فناوران انرژی های سبز آویسا توسط جناب آقای دکتر ستاری

افتتاحیه و بازدید از شرکت فناوران انرژی های سبز آویسا توسط جناب آقای دکتر سورنا ستاری و ریاست محترم هیئت مدیره هلدینگ پترو آیریک جناب آقای مهندس مسعود فرقدانی و هیئت همراهان انجام شد. در این بازدید که جناب آقای دکتر ستاری به همراه هیئت همراهانشان تشریف آورده بودند ضمن بازدید از کارخانه و خط تولید آبگرمکن های خورشیدی، افتتاحیه این شرکت را انجام دادند.

در ادامه این بازدید جناب آقای مهندس مسعود فرقدانی ریاست محترم هیئت مدیره هلدینگ پترو آیریک که با استفاده از شیوه مدیریتی نوین و همراه با علوم و فناوری روز، رو به سوی جلو حرکت می کنند از اهداف و رویکردهای این شرکت و همچنین دیگر شرکت های زیر مجموعه هلدینگ پترو آیریک در ادامه برای آینده و ایجاد موقعیت های شغلی بیشتر برای متخصصان کشور صحبت هایی را ایراد نمودند.

آقای مهندس مسعود فرقدانی به عنوان بنیان گذار هلدینگ بزرگ پتروآیریک، از ابتدا تا به اکنون راهبردهایی برای رشد و توسعه هر چه بیشتر را به عنوان یکی از قسمت های اصلی خط مشی معرفی کردند و اذعان داشتند ما به این راهبردها پایبند هستیم و با وجود مشکلات و چالش هایی که گذراندیم و ممکن است در ادامه در مسیرمان بوجود بیاید اما از این راه عقب گرد نمی کنیم چرا که مفتخریم سهمی در رشد و توسعه صنعت کشور داشته باشیم و بتوانیم خدماتی با کیفیت را به مردم و هموطنان عزیزمان در سرتاسر ایران بزرگ و عزیزمان ارائه دهیم و نیاز به همراهی های خارج از کشور را کمتر نماییم.

ایشان در ادامه صحبت های خود گفتند: هرچند این راه ساده نخواهد بود اما ما مشتاقانه در این راه قدم می گذاریم و به جلو می رویم چرا که در کنار خودمان نیروهای متخصص و با تجربه ای را داریم که این نیروها نیز با اشتیاق در این راه همگام با ما قدم گذاشته و به جلو حرکت می کنند تا در این امر مقدس خدمت رسانی به هموطنانمان بتوانیم بهترین را ارائه نماییم.